Torsdag

Denna torsdag innebär röd dag och det innebär också att det blir mer pengar på kontot nästa månad, det gillar vi. Den här veckan har över lag varit väldigt intensiv med massa måsten som ska göras och fixas. Det är just nu massa som händer i mitt och Johans liv men känner att jag inte vill berätta än, de som vet de vet och det räcker. Men så småningom kommer alla pusselbitar falla på plats och då kan jag säga mer.
Ikväll blev vi utbjudna till Irsta på lite hamburgergrillning. Alltid trevligt att göra något annat än att bara vara hemma. Nu kikas det hockey såklart och några väntar på efterrätten;)
Vi firar även Norges dag idag och skickar en hälsning till mina släktingar som säkert firar ordentligt. Lilla Zoe är ju norsk så hon får en extra godisbit just idag. Hon var förresten ute i 1,5 timme längst vattnet med Kerstin idag. Därifrån bilderna, här också i sin nya fina sjal. Sötnosen min.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0