Fy fan

I morse fick jag känna att jag lever, vilket jävla monster pass jag och Emelie drog till med. Nya övningar med TRX band som har blivit min nya favorit. Du arbetar med din egen kroppsvikt och mycket stabilitet och bål. E visade en ny övning och den var sjukt jobbig men vi båda klara den och med lite tid kommer den sitta hur bra som helst. Det bästa med den övningen är att man kan utveckla det hela tiden, man kan liksom gradvis göra den svårare och svårare ju starkare man blir. Gå in på youtube och sök på TRX och kika, riktigt bra grej att arbeta med på gymmet. Det är så kul när vi kör två för vi peppar verkligen varandra och går igenom övningar vi vill köra så upplägget blir som bäst. Sjukt trött i kroppen men jävligt nöjd efter dagens hårda pass! Nu kör vi vidare med andra saker som måste fixas. Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0