Färg

Dagen går i tema "att färga mig". Har nu på morgonen varit hos Stephanie på salong SAXX. Hon har eget och det var där jag färga mina ljusa slingor sist. Men idag färga hon mina ögonbryn och fransar. Så skönt att slippa sminka sig när man är utomlands. Hon passade såklart även på att plocka ögonbrynen. Hon använder en grym teknik som jag tycker ni ska prova, en sytråd som hon virar och som tar bort ALLA hårstrån som du inte får bort med en vanlig pincett, de allra ljusaste och de du inte alls ser. Skitgrymt kan jag lova. 150 kr för färg och plock. Gå dit, du känner dig så lugn och du kan lita på henne till hundra procent. Har lite före och efter bilder. Ni får ju ha lite avseende med att efter bilderna inte är direkt som det ska vara, det är ju som allra mörkast och hårt ifyllt när det är nygjort. Men det bleknar av med tiden. Jag är så nöjd. Tack för den här gången bästa Steff. Det händer mer i eftermiddag. Ni får vänta och se!

image description

image description

 


Kommentarer
Postat av: Nettan

Visst är det underbart att pyssla om sig själv och lyxa till. När jag läste din blogg kom jag på att jag hade presentkort på helsköndagspa så jag ringde och boka ansiktsbeh. Med Frans å brynfärg så nu ska jag "lyxa" i morgon ;-)

2012-05-17 @ 14:50:24
URL: http://mrsnatten.blogg.se/
Postat av: Nettan

Glömde skriva.... Håret blev skit snyggt!!!!

2012-05-17 @ 14:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0