Intensiv

Morgon kan jag säga. När jag kom hem från gymmet så lukta det väldigt konstigt i lägenheten. Tänkte inte mer på det. Men när jag kom ut i vardagsrummet var det väldigt klibbigt på golvet och vid hennes korg. Då har hon fått tag på en redbull och bitit hål på den. Det var så sjukt kladdigt överallt så fick slänga ut henne på balkongen och svabba rent här inne. Inte nog med det, när jag sitter i soffan så hör jag hur hon tuggar gott och ihärdigt på något. Går efter ett tag ut och kollar, då har hon fått tag i mitt gymkort som jag la på hallbänken. Faaaaaaaaan säger jag bara. Fast då skratta jag nästan ihjäl mig. Ett nytt kostar mig 50 kr så det är inte så farligt. Nu sitter vi i soffan och myser en stund.

Idag blir det till att tvätta, städa och rensa garderober. Sånt som inte hinns med annars.

Bra kört idag brudar. Vi ses samma tid, samma plats, nästan samma övningar imorn;)

 


Kommentarer
Postat av: Madelene

Galet söt vovve!!! :)

2012-03-14 @ 11:31:36
URL: http://www.liamidalas.se
Postat av: Anna

Ha ha vilken busfia! Måste få gosa loss på henne snart! Kram

2012-03-14 @ 22:58:39
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0