Bandy

Åkte direkt efter jobbet och träna 1 timme. Eller lite mer idag, fan rent ut sagt, vad jag tog i. Ökade till och med vikterna på vissa övningar. Det är så himla kul när man känner att man blir starkare och orkar mer. Men jag kör vidare på att precis orka 15 rep två ggr om i 3 set. Det ska slimmas som bara den.

Direkt efter åkte vi till bandyhallen där J var och gymmade, eller han var precis klar. Då fick vi för oss att åka lite skridskor. Sagt och gjort. Vi "lirade" mot varandra och sköt lite. Riktigt kul. Jag blev dock trött i fötterna väldigt fort så blev tyvärr inte så länge. Zoe sprang runt planen och höll koll på oss. Hon har blivit så duktig vår lilla tjej.

Nu äter vi hemmagjorda hamburgare med toastbröd. Jag har min "unnar" dag idag. Dock inte så onyttigt men ändå.
Trevlig fredag alla läsare. Jag är allt bra nyfiken på vilka många av er är?!;)

Älskar er två❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0