Smarta jag!

Jag köpte ju ett nytt matsalsbord i högglans vit när jag flyttade in i läggan. Vilket är ett bord som jättelätt får repor. Så jag har haft dukar på det hela tiden för att skydda det. Men sen så kom jag på att Dennis, pappas tjejs son, jobbar på Eklunds glas. Så beställde en glasskiva av han, som är precis i samma storlek som bordet. Så jäkla bra ide av mig måste jag säga. Nu slipper jag skydda det fina bordet med en täckt duk hela tiden. Köper man ett dyrt bord vill man väl visa det, eller hur?!
Köpte sånna här plastpluttar som gör att man får upp skivan lite från bordet idag också. Så nu kan vi ställa allt på detta bord utan att vara rädda om det och framförallt visa det hela tiden. Blev riktigt fint. Vad tycker ni?

Min mamma tyckte iden var så bra så nu har jag även beställt en till henne också


Kommentarer
Postat av: Katta

Grymt!!!

2011-09-27 @ 21:40:52
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/
Postat av: emma kå

ibland ljusnar det! det blev ju kanon det där

2011-09-28 @ 10:15:52
URL: http://emmka.blogg.se/
Postat av: mamma

Morsk du Jonki:)) inspirerat oss alla snart.Tack för tipset älskade du.

2011-09-29 @ 15:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0