Älskar dig!

img_8425 (MMS)

Min kille. Jag har träffat världens finaste och helt underbaraste karl! Kan fortfarande inte förstå att han är min. Att jag lyckades träffa honom, att ingen annan hann före. Han är så snäll, go, omtänksam, rar, söt, snygg och allt mer därtill. Skulle kunna skriva ett sånt långt inlägg om min kille för jag älskar honom över allt annat just nu! Är så glad att jag har träffat dig och vill dela hela mitt liv med dig. Kan inte förstå att jag, efter så mycket man gått igenom förtjänar en sån bra människa som dig. Du gör mig hel. Du gör mig till en bättre människa! Så nu vet alla det och ingen behöver nånsin fundera något mer. Haha:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Underbart Veronica att du träffat en sån fin kille! Det är du värd! Vi tänkte att vi skulle planera in en dag och ses. Vi måste ju få se både nya lyan och nya killen ;) och du måste bara träffa Agnes! Hon har blivit sååå stor!



kram

2011-05-21 @ 20:57:15
URL: http://annalejd.webblogg.se/
Postat av: Elin

Du är ju endast värd det bästa så...det lönar sig att leta! Hoppas vi snart får träffa honom♥♥♥

2011-05-21 @ 22:04:12
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0