Vänner

img_9657 (MMS)

Äntligen fick jag träffa min underbara vänner som jag inte sett på väldigt länge. I lördags efter jobbet gick jag hem till Ann där satt Maria, Ninnie, Kristin, Viktor, Kaka och Hutte. De dracks lite vin och öl fast mest massa prat för oss tjejer som vanligt:) tack för att ni finns, kan inte skriva det nog många gånger hur mycket ni betyder för mig och att ni alltid bryr er!  Vi tog en sväng ner på Cirkus där det faktiskt var lagom med folk.  Kristin ska ha i dagarna och hon är så otroligt himla fin, hon är som gjord för att vara gravid. Kolla på bilden, BARA en mage. Åter igen, kul att se er. Nu får det inte dröja allt för länge igen. Dags att jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0