Pass 3

img_0203 (MMS)

Gick upp tidigt när killen vakna imorse och käka frukost ihop. Sen gav jag mig ut i spåret och powerwalka i 50 min i raskt tempo. Gjorde sedan några set övningar i det här grymma gymmet som finns precis vid spåret på Rocklunda. Det är helt grymt vilken bra ide av västerås stad att komma på ett ute gym. Det är en helt annorlunda och härliga känsla att ligga där och pressa sig till tusen och titta upp mot himmelen och solen skiner=) tummen upp för det kan jag säga. Helt onödigt att ha gymkort på sommaren när det här finns tillgänligt. Nu ska jag duscha sen vidare till min vän Karro som ska fräscha till mina naglar. Kan kanske behövas när årets grisigaste helg är på ingång haha... Ah eller hur för de bryr sig verkligen, raggarna alltså=) Vill passa på att önska Kristin och Matilda med barn en fantastisk resa, inte ett dugg avundsjuk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0