Träning..

img_5943 (MMS)

I morse var jag duktig. Körde ett rejält pass i en timme. Sprang 20 min och gumma i 40 min. Körde i stort sett samma gympass som igår. Fokus på stjärt, ben och baksida lår. La in mage och triceps också. Kändes så bra. Förutom att mina lår känns som klumpar. Men på det igen på söndag eller måndag! Jag känner att jag är igång. Nu ska det jobbas ett låångt pass. Det bästa av allt är att vi är alla grymma brudar som jobbar tillsammans ikväll, kan bli riktigt skoj! Trevlig fredag alla..


Kommentarer
Postat av: Mickis

Är det på friskis du köpt kort, vilken typ av kort?

Jag köpte nämligen gympakort där för ca 2v men har bara hunnit med ett pass än så länge. Jag tänkte köra ett pass på söndag - ska vi köra ihop?

Kram

2011-02-18 @ 12:04:41
URL: http://twitter.com/mickislindberg
Postat av: emma kå

va duktig du är. önskar jag tyckte det var kul att gymma men usch va tråkigt jag tycker det är :)

2011-02-19 @ 19:27:30
URL: http://emmka.blogg.se/
Postat av: Veronika

Jag har köpt allkort i 3 månader så förlänger jag det i den mån jag känner. trivs riktigt bra där på friskis, jag brukar köra på morgonen så man slipper allt folk. lugnare då. kram

2011-02-20 @ 08:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0