Står här på jobbet och tappar livslusten. ...

img_1521 (MMS)

Står här på jobbet och tappar livslusten. Fy fan vad det här är tråkigt just för tillfället. Fick ett samtal från en vän igår att hon inte trivdes där hon va och det är väl lite så över lag att folk börjar grubbla och tänka litegrann på framtiden. Vad vill man göra? Vad vill man jobba med? Ska man stå kvar här och kämpa? Det är ju ett jobb och det ska man absolut vara glad över. Men jag ställer mig den stora frågan, har inte jag större ambitioner än det här? Kan och vill inte jag mer? Det handlar inte om att i mitt fall att jag inte trivs utan mer, hur vill jag utveckla mig själv?! Kanske dags att göra nått åt saken eller kör vi ett tag till? Vad säger ni alla där ute som gått in i depp perioden, ska vi kämpa tillsammans. Kanske till och med försöka boka något roligt som vi kan ha att se fram emot. Det tycker jag! Bilden jag valde har inget med inlägget att göra, utan mer att den ska sprida lite glädje i den här texten. För det är ju 2 människor som betyder otroligt mycket för mig och som stått vid min sida vid många av mina val jag gjort. Älskar er!


Kommentarer
Postat av: kusin

Känner igen känslan. Puss till dig och vackra Liz♥

2010-10-03 @ 19:53:34
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: NINNIE

Är i precis samma tankar just nu!

2010-10-04 @ 08:26:55
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kära min älskade älskade dotter,så känns det för många och förstår dig.Om jag vore DIG skulle jag gå vidare,du om någon kan det mesta och JAG finns för dig.Kram mamma,,

2010-10-04 @ 10:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0