Duktiga du!

Jag har precis använt min pilatesboll, situps och armhävningar. Gjorde även utfallssteg så nu kommer väl träningsvärken sakta smyga sig på=)
Tänkte på min vän Ann som har kört Itrim under en lång period och vart så himla duktig och bestämd. Hon hade sin 25 års fest som mål att vara nöjd med sig själv och om hon blev snygg. Vilken kvinna att kämpa, du har vart så duktig Ann!
Kolla här får ni se före och efter: Du är en inspirationskälla från högsta grad!



Ann du ska veta en sak, jag tycker du var lika fin, härlig och fantastisk då som nu. Du har vart så himla duktig och är så stolt över dig.


Kommentarer
Postat av: ANN

Jag mår så jävla bra utav ditt stöd!! Vet att jag fixar det bra själv men med ditt stöd o omtanke med allt vad det innebär så kan jag klara av vad som helst! Älskar dig mer än du någonsin kommer att förstå,tack för att jag får "ha" dig!!! :)

2010-10-06 @ 10:56:45
Postat av: Katta

Alltså verro du kommer typ försvinna om du ska köra de där så länge... du behöver ju verkligen inte ens... JAG om någon behöver=) men de kommer sen=)

2010-10-06 @ 22:10:06
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/
Postat av: Maggan

Oj snyggt jobbat, kanon!!

2010-10-07 @ 07:25:06
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0