Lycka!

En av våra vaktmästare på jobbet har varit i Detroit och hälsat på Lidas (Niclas Lidström) i en vecka. Bott nere i hans bottenvåning,källare, som endast är 300 kvm2, följt med han på träningar, suttit med i omklädningsrummet med alla andra i laget, ätit mat med dem och massa massa mer. Vilket lyx, nästa gång vill jag med, de är min dröm!
Innan han åkte så skrev jag ut en bild på ett par converse skor som jag länge velat ha och fråga han om han kunde köpa ett par om han sprang på några. "Inga problem ja gör vad jag kan" Igår kom han tillsammans med mina skor=) "Fan Kennet, dig kan man lita på sa jag till han" Så lycklig över ett par skit snygga skor. Endast 340 kr! Bra jobbat. Nästa gång åker ja själv=)


Kommentarer
Postat av: NINNIE

sjukt snygga!!

2010-03-11 @ 11:13:55
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: kusin

Å va snygga, förstår att du blev glad!

2010-03-12 @ 07:54:40
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0