Väl framme i Ystad intar jag min första se...

img_1068 (MMS)

Väl framme i Ystad intar jag min första semester öl i väntan på att Lina och Co. ska dyka upp. Resan har gått jättebra men lite halvtråkigt sista biten. Sov nästan hela tiden första biten och sen har jag väl kollat Facebook uppdateringar sådär 100 ggr, inte mycket som händer när man kollar så ofta:) samma sak med alla bloggar jag följer, vet inte vad jag inbillar mig, att folk ska uppdatera varje timme:) just idag hade de vart roligt så hade jag haft nått att läsa! Vi får se vad kvällen har att erbjuda. Det får bli hur som helst bara jag får umgås massor med Lina. Vädret är btw inte de bästa dock, inge regn men ingen sol heller, fast de är varmt. Men de regnar hemma har jag hört:) Kathleen njut av dina första semesterdagar nu och hoppas flytten går bra. Kram till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0