Ligger i parken alldeles själv och njuter ...

img_1032 (MMS)

Ligger i parken alldeles själv och njuter av utomlandsvärmen. Idag fläktar det lite mer och de är sjukt skönt. Idag är det onsdag och det innebär att det är tre arbetsdagar kvar innan min efterlängtade semester börjar, mini semester ska jag nog kalla det. Lör till tor eller fre. 07.35 går tåget mot Ystad där vi börjar sen fortsätter vi mot Ronneby, Helsingborg, Båstad och sen slutligen Halmstad. Där slutar min resa medan de andra fortsätter landet upp. Ska bli så sjukt kul och jag längtar super duper mycket. Hoppas även på att komma iväg med min kära mor. Allt beror på hur jag får ledigt och vad vi hittar för resor osv. Nu ska jag bättra på brännan. Sola sola sola sa ja!


Kommentarer
Postat av: sanna

Klart du är! Lösenordet finns på infosidan på min profilbild på facebook! =)

2010-07-17 @ 01:38:31
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0