Handbollsminnen

Lyssnar på Gavin Degraw och sminkar mig och dricker kaffe, en riktigt bra kombination. Har hittat en ny favorit, Gavin har en skön och behaglig röst som passar perfekt på morron. Nu bär det av till jobbet, ska jobba  hela den här helgen också för de är Irsta blixten, jag vill gärna jobba ska ja säga för de är så roligt och träffa alla handbollsvänner som man känner igen sen min handbollstid. Satt och kolla på Guif-Drott häromdan och dem spela ju i Eskilstuna hallen där ja spela många av mina hemmamatcher när jag var med i HK eskil. När Guif vann så spela de våran låt som vi hade när vi vann SM-guld, gu vad mkt minnen och känslor de väckte. Längtar och saknar handbollen så mkt att jag starkt funderar på att göra en comeback, kan man göra en 4:e comeback tro? De går ju om man pusslar ihop sitt liv lite till bara. Är så så sugen, vad säger ni? Ska jag satsa för en comeback eller ska jag lägga skorna på hyllan??

Kommentarer
Postat av: Katta

Klart du ska köra om du känner så!! aldrig försent med någonting. Bara du hinner med och orkar så kör! Puss hjärtat

2010-04-09 @ 16:30:43
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/
Postat av: andreas

comeback! helt klart kuse =)

2010-04-09 @ 18:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0