Kvällen...

börjar lida mot sitt slut och jag har precis kommit hem från jobbet. Sitter och kikar på programmet om Tiger Woods, helt sjukt att det redan har gjorts en dokumentär om hans liv och alla älskarinnor, blir man mer sugen på kvinnor bara för att man har pengar?? vad är grejen egentligen.. helt sjukt. stackars Elin.
Vill gratulera min kollega och vän Rebecca för att hon tog sitt körkort idag....*JIPPIEHURRA* Bra jobbat tjejen.


Nu ska jag gå och sova fast jag egentligen vill vara någon annanstans......


Kommentarer
Postat av: Jane

Tack för det, var ska ni va?

Nej vi ska inte på Karnes fest.

Ska du?

2009-12-18 @ 09:17:51
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0