Underbara dag

Mina lediga tisdagar förgyller jag alltid med massa roligt och nyttiga saker. Igår började jag dagen med god, härlig frukost och bebismys. Bästa. Jag var bjuden hem till Anna och hennes fina lilla Hedvig som bara är några veckor gammal. Fy fan så söt och fin liten tjej. Hon låg mest och sov och när hon var vaken så ville hon bara ha mat så fick inte snosa så mycket som jag önskat, men det blir fler gånger, det är jag helt övertygad om;).
Efter den mysiga stunden åkte jag ner till stan och till min frisör Eva. Det var dags att färga håret igen. 8-10 v brukar jag låta det gå så nu var det dags. Hade förberett henne lite dagen innan var jag var sugen på. Blev så sjukt inspirerad av min snygga vän Kristin när jag såg henne sist. Så rött blev det, mörkrött, med lite ljusare i topparna. Om jag blev nöjd? Sjukt nöjd denna gång. Men kan också berätta att min frisör sa: "om du ska bli rödhårig nu så får du nästan skriva under papper på att du inte kommer nästa gång och säger att du ska bli blond" haha. Så nu har jag lovat henne det, för det tänker hon inte hjälpa mig med i så fall.
Efter besöket hos Eva åkte jag och handla mat för kvällen. Frida min underbaraste fina frida kom på besök. Som jag har saknat henne, fy fan. Jag förstår att hon trivs i Sthlm men jag vill ha henne här lite oftare:). När "Hubert" är ute så får vi åka till Sthlm lite oftare.
Vi åt och prata om allt i timmar, så himla mysigt❤
En sjukt bra dag igår helt enkelt. Och det näst bästa av allt, mitt havandeskap gick igenom fullt ut. Skulle kunna gå hem redan idag men vill jobba veckan ut. Så fredag blir min sista dag, wheeeio. Jag skulle absolut kunna jobba mer och ända in i det sista, men vem gör jag det för? Plus att det passar så bra nu när Johan börjar jobba nästa vecka också, då byter vi av varandra och är inte i behov av någon hjälp med Zoe. Kunde inte klaffa bättre.
Jag skrev att det var det näst bästa, vet ni vad det bästa är??? Det tar jag i nästa inlägg;)
Nu ska jag göra mig redo för jobb.
Hej då från en lycklig tjej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin du blev i håret :)

2013-01-16 @ 10:21:44
Postat av: Lena Tunell(Jonsson)

Så kul att hitta dej bland alla bloggar,jag önskar dej all lycka med den nya medlemmen i familjen,kul bara att se dej igen och att du har ett underbart liv <3 Kramar i massor

Lena Tunell(Jonsson) Från Rocklundatiden

2013-01-17 @ 18:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0