Tisdag

En välbehövlig stund hemma hos Maria ikväll. Vi har inte setts på ett tag så behövde en dos av henne och hennes familj. Egentligen alldeles för liten men bättre än ingenting alls. Märktes på lilla Amanda att det var länge sen vi sågs, hon var lite blyg. Inte så konstigt såklart men det gjorde ont i mitt hjärta. Måste bli skärpning från min sida:( Maria bjöd på supergod laxpasta med fräsch sallad och efter maten en kopp varm choklad med grädde. Mums så gott. Vi pratade snabbt, mycket och länge. Det märktes att vi hade en hel del att gå igenom sen sist. Tack för en mysig kväll. 

Och tack till mamma som var "barnvakt" så att kvällen blev möjlig. Guld värt❤ 


Har idag införskaffat mig de finaste fejk orkidéerna. Min vän Ann tipsa mig om dessa. Sjukt snygga och ser verkligen äkta ut, till och med så att jorden ser verklig ut. Nu sparar jag in en massa pengar på blommor som jag bara dödar hela tiden. Är väldigt nöjd faktiskt. Äntligen lite blommor i fönstren.
Med ett nöjt inköp och en dos av min vän säger jag nu god natt. Tidig dag på jobbet imorn.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh vad fina orkideerna var! Var hittade du dem?? Jag är också expert på att döda blommor haha..
Hoppas allt är bra med dig annars! Kram/Sanna

2013-01-08 @ 22:29:03
URL: http://sannalarssons.blogg.se
Postat av: Sanna

...och grattis till graviditeten också :D

2013-01-08 @ 22:34:53
URL: http://sannalarssons.blogg.se
Postat av: Liz

Sååå fina blommor! Och mormor kommer ställa upp när jag kan det vet du! Puss mamma

2013-01-10 @ 07:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0