Tisdag

Min ledig tisdag var ju igår och då brukar jag vilja göra något utöver det vanliga. Oftast vill jag umgås med nära och kära men inte alltid det passar. Men igår åkte jag ut till Kathleen och lilla Vinci. Vi tog en lång promenad runt hela Irsta och kikade hus och kollade på V's dagis och lite sånt. Väl hemma sen så lagade K mat och vi käkade gott framför bolibompa sen var det bara att pussa V godnatt. Vi slog oss ner i soffan och bara tog det lugnt, drack lite te, pratade och skrattade en massa och kikade lite tv. Tack för god mat och mysigt sällskap❤ tisdagar är jag tillgänglig vänner, så ni vet!

Ikväll ska vi baka egen pizza, ska bli sjukt gott. Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Katta

Tack själv fina! Puss puss

2012-09-05 @ 19:08:05
URL: http://www.kathleensblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0