Tidig måndag

Jag ska ge mig tid till att berätta om allt drama som hände när vi var på konserten i torsdag tänkte jag men inte nu.

Har en hund som gör mig galen. Hon väcker oss as tidigt. Idag var hon i och för sig bajsnödig och så är det väl de flesta gångerna. Men det var länge sen jag fick sova ut.
Helgen har bestått av jobb, huvudvärk och bandy. Vilken sprängande huvudvärk jag har fått dras med, usch den var inte kul. Har börjat 5 och 6 hela veckan så kan nog bero på det. Vad har mer hänt?! Jo just det, vi har sålt våran lägenhet i Örebro och skrev papper igår, lycka!! Så jävla skönt att bli av med den. Nu ska vi koncentrera oss på boende här i Västerås och komma till ro, äntligen.
Hej tidiga morgon.


Kommentarer
Postat av: Mamma

så är det med djur och hon är liten än,,hon blir äldre och kommer då sova längre..

2012-09-03 @ 07:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0