God natt

Jag är så trött så trött så mina ögon går i kors men kan ändå inte riktigt komma till ro. Jag vill tacka såå himla mycket för allt stöd jag och vi har fått. Helt ofattbart att man har så fina vänner. Ett stort tack till Matilda som idag kunde ta hand om Zoe och aktivera henne medan jag fick vara med min Johan hela dagen❤ Det betyder massor. Och inte prata om hans killkompisar, så mycket som det har ringt, smsat, besökt och undrat hela tiden hur han mår och hur allt går. Jag säger det till er från Johan, "ni är grymma".
Och sen Johans familj och min familj. Jag är bara glad att dem hör av sig eftersom jag inte vill sno han ifrån de så, men det duger inte med någon annan just nu än jag som ska hjälpa han med allt så då vill jag såklart ställa upp. Nu ska jag försöka sova några timmar. Är det någon som har möjlighet att ha Zoe över dagen så får ni mer än gärna höra av er. Vill kunna avlasta Johans föräldrar också då allt går i vågor. Sov gott. Nu är det tunga ögon som ska stängas och komma till ro.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint du skriver. Älskar dig

2012-09-09 @ 08:10:20
Postat av: Anonym

Kusin Elin glömde jag skriva

2012-09-09 @ 08:10:44
Postat av: Katta Renvall

Tack å lov att det gick så bra som det ändå gjorde! Jag hoppas innerligt att allt går bra hela vägen. Behöver du någon hjälp med något så ställer jag upp även om inte vi alltid haft någon toppenkontakt!
Var rädda om er nu!
Kram Katta (från gymnasiet)

2012-09-09 @ 13:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0