Änglavakt

Johan är med på första sidan i tidningen idag. En jätte fin bild på honom och ett jättebra reportage. Det är skrivet precis som om han har pratat direkt till mig. Oftast gör tidningen om en hel del men det där var rakt från hjärtat. Det är många som fortfarande inte förstår att han är på benen efter drygt en vecka efter olyckan med tanke på hur bilen såg ut och att han satt fastklämd. Kan tänka mig att det är därför både tidningen och radion har hört av sig till honom för att få en bild om hur han upplevde det hela. Han är nu på väg till radion så glöm inte att slå på radion 08.40.
Jag tackar änglarna och den man som hade brandsläckaren i bilen. Fy, vill inte veta hur det annars kunnat gått.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin kille du har:) jag kommer lyssna. Kram kusin E

2012-09-17 @ 08:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0