Lördag

Mitt på dagen igår kom Kathleen och Vincent och hämtade mig för att åka ut till Ikea och göra några ärenden. Jag hade några småsaker på listan som lampa till sovrummet, ljus, diskställ och en tvättkorg. Sen fick lite annat smått och gott hänga med hem. bl.a. ett nytt duschdraperi. Vi hade svart innan men ville ha något ljusare. Så det blev ett randigt med lite brunt, beiget och turkost i, sen en vit tvättkorg till det. Det blev fint men har ändå lite svårt att vänja mig men annars blir det kanske ett vitt. Får se vad min andra hälft säger som kommer hem senare idag.
Vad tycker ni? Svart som innan, det randiga som hänger nu, eller kanske ett vitt?


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej V! Allt väl? Jag tycker det randiga var finast :)

2012-10-28 @ 11:09:40
Postat av: Mamma

Randiga!

2012-10-28 @ 21:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0