Ladies night

Oj oj oj vilken kväll det var igår. Vi samlades hemma hos mig innan och tog några fördrinkar. Sen ner till självaste bombardier Arena där årets Ladies night skulle vara. Jag kan inte med ord beskriva stämningen som var i hallen när dessa snygga, duktiga och roliga karlar klev ut på scenen. Jag tänker inte försöka förklara det heller utan låta känslan vara inom mig och oss. Vi käkade en jättegod 2 rätters meny, drack vin och hade det bästa borden av dem alla. Fy fan så glada och lyriska vi blev när vi kom till platsen och insåg att vi praktiskt taget satt rakt framför scen och precis bredvid scen nummer 2. Det kunde INTE ha blivit bättre. Tack Eva och ladies night gänget för ert bemötande mot mig och mina vänner. En fantastisk show helt enkelt som var fyllt med allt och lite till. Det stora plusset under kvällen var mina underbara tjejer som verkligen förgyllde min kväll och som såg ut att njuta till 110 %. Jag älskar er, ni är fantastiska och utan er hade inte kvällen blivit densamma❤ Nästa år är är vi där igen, samma plats och samma tid men med lite mer vin;)
Min snygga vän Tilda fick gå upp och dansa med Andreas Johnsson på scen nr 2 när han sjöng en Bruce Springsteen ballad. Hon gjorde det som hon aldrig gjort något annat! Hon var snygg, sexig och sådär galet charmig som bara hon kan va, fan Matilda du ägde! Efter det bar det av till hatten där vi även mötte upp Johan. Kvällens höjdpunkt för honom var när ingen mindre än Anders Timell klev in och ville ta ett glas vin som alla andra. Vilket han dock knappt kunde eftersom alla stormade över honom och ville ta på han. Min Johan var en av dem, så äntligen fick J träffa sin legend:) som han tjatat, Johan i stort sett älskar Timell.
Taaaack igen mina helt underbara vänner, ni var så snygga i går alltså.
Nu ska jag gå en låååång promenad med Zoe och njuta av att solen skiner och att jag har satt på mig dunjackan (njuter inte lika mycket av det men) och att jag är ledig. Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0