Film

Äntligen. Ola var här i måndags och hjälpte oss med vårt hemmabiosystem som vi inte riktigt har fått till som vi vill ha det. Jag bara måste ha ljud från högtalarna och inte tvn. Inte alls samma känsla att lyssna från tv högtalarna tycker jag. Definitiv inte när man tittar på film.
Älskar hösten när man kurar ner sig i soffan, lägger täcket på, tänder massa ljus och slår på en bra film. Johan Falk är en av favoriterna. Jag har alla av "säsong 1" och håller nu på att få hem de nya i samlingen. Är med på en filmclub sida där jag får hem en film i månaden, om jag vill, och får även massa erbjudanden och gratisfilmer. Det gillar vi. Jag är redo för den mörka hösten. Är ni??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0