Äntligen

Efter flera månader av uppehåll från träningen tog jag tummen ur arslet och gick ner på gymmet och körde ett pass. Det har bara varit av ren lathet som jag inte tagit mig dit och egentligen bara skyllt på dåliga saker. Fan vad jag ångrar att jag kom ifrån den perioden när jag var så förbannat duktig. Visst finns det anledningar men inte tillräckligt stora egentligen. Men nu ska jag göra något bra av det här. Kommer förmodligen inte kunna gå i morgon men nånstans måste jag börja. Införskaffade mig ett par as snygga röda urbanears. Vilket bra ljud det var och det är bara ett måste när man ska träna. Nu är det godnatt för min del.


Kommentarer
Postat av: Anna S

Heja Heja Verro!!

2012-10-26 @ 09:23:18
Postat av: Lena Tunell

Jag tänker på dej jämt,du är en fighter och jag saknar dej.....

2012-10-27 @ 16:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0