Trött tjej

Har jobbat med världens förkylning och hosta idag. Men jag var bara tvungen att bege mig till jobbet och glatt ta emot all ost jag och Karin har beställt. Det skulle mallas om i ostdisken, eller kistan som vi kallar den, skrivas nya skyltar och få ut allt nytt. Så nu är det bara för mina kära kollegor att hålla efter hela tiden. Vilket känns bra att veta då jag har ett sjukt kontrollbehov och vill ha det på mitt sätt. Haha. Snyggt och fint, jag är inte lätt att ha att göra med:) Det tog lång tid och mycket som skulle lyftas ur, byta plats, sänkas ner och göras om. Men till slut, 40 min övertid, så blev jag klar. Så nu kan jag med gott samvete ta en veckas semester. Berättar mer om det i morgon för nu ska jag ta en tallrik kräm med mjölk och sen sova. Mycket att göra på min lediga dag. Bland annat jobba hockey. God natt.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Å va det ser mysigt ut, liten kille där inne kanske...

2012-11-27 @ 07:42:42
Postat av: Liz

M lägg ner!!!

2012-11-28 @ 09:32:19
Postat av: Jane

Jaha! Vill inte lägga mig i detta men hela den här historian som varit är känslig för alla och det är hög tid att lägga den bakom oss. Allihop!
Liz du är in på mammas blogg och kommenterar och kommenterar och sen blir du själv arg för att mamma skriver här?
Det sist Veronika behöver nu är nog att detta ska dras upp igen så jag skulle tycka att alla parter tar ett steg tillbaka.
Även fat varken jag eller mamma ogillar dig på något sätt Veronika så är det nog bara att inse att våra familjer inte ska ha något med varandra att göra med tanke på det som hänt.
Mamma du kan väl läsa veronikas blogg om du vill, men kommentera inte. Och samma gäller Liz i din blogg.
Om jag vore dig Liz skulle jag inte vilja besöka mammas blogg ens?
Tack å hej å god jul!

2012-11-29 @ 09:51:05
Postat av: Liz

Gör inte det då Jane! Du vet ingenting om nånting. Verkligen ingenting vet du!

2012-11-29 @ 10:35:37
Postat av: Jane

Som sagt, nog nu. Tänker då INTE ta en diskussion.
Tack för mig. Och för dig hoppas jag.

2012-11-29 @ 11:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0