Lördag

Efter jobbet igår gjorde jag mig i ordning i lugn och ro och åkte sen över till min vän Tilda som fyller år idag. Hon hade anordnat en spontanfest. Skulle egentligen iväg på annat innan men eftersom min dunderförkylning inte ville ge sig så kände jag mer för att bara vara hemma hos någon och kunna åka hem när jag vill. Det gjorde jag rätt i, så kul när tjejerna drog igång låt efter låt, dans efter dans och körde gärnet kan man säga. Jag höll mig lite i bakgrunden och bara njöt av showen. Kl 00.00 satte vi på happy birthday och sjöng för världens snyggaste och coolaste tjej. Stort grattis på din dag Matilda.

Idag blir det häng i soffan hela hela dagen. Mår inte alls bra idag. Huva vad jobbigt det är att andas genom en täppt näsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0