Ledig dag

Tisdag är min lediga dag och då vill jag inte bara sitta hemma och uggla. Så jag, Johan och Kathleen åkte till mitt gamla jobb Rocklunda och åt lunch. De har byggt om helt och hållet så det är verkligen jätte fräscht och fint där nu. God mat och kul att träffa alla igen. Efter det åkte vi vidare på lite olika projekt, ett som K hade och sen kika lite vagnar för kommande bebis. Vill passa på att tacka alla som har tagit sig tiden att skriva en kommentar angående mitt inlägg om hjälp med vagn. Verkligen tack, det värmer och alla tips är välkomna. Vi har en som ligger 1:a på listan men ändå en stark 2:a som vi även måste utforska lite mer. Lite mer info kommer längre fram.
Efter vi hade kikat på barnvagn åkte vi för att hämta Vincent på dagis, åh vad glad han blev lilla skrutt. Och jag med såklart, han är så go och lillgammal nu så det är så kul att följa honom.
Nu har vi ätit middag och sitter i soffan och slappar. En bra dag helt enkelt. Imorn väntas dubbeljobb. Så det blir till att hem och sova snart. Hoppas ni haft en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0