Julpynt och packning

Idag har jag julpyntat hela dagen. Åh, jag bokstavligen älskar julen och alla detaljer därtill. Skenet som blir av stakarna och stjärnan, den djupa röda färgen på gardiner och dukar, alla ljus man medvetet får tända och elda varje kväll och julmusiken. Jag njuter så av att få den mysiga stämningen i lägenheten. Anledningen till att jag är lite tidig med att pynta och ta in första advent grejerna är för att vi åker bort imorn bitti. Tänker inte säga vart för det är sånt jävla liv på alla (många) varför vi åker just dit. Men kan iaf säga att det är sooooool i mängder och vi kommer bo på ett all inclusive hotell som är 4 stjärnigt med 5 olika restauranger, 9 barer, strand och pool inhägnat. Så vi kommer ha det kanonbra. Hur kommer ni ha det i regn, snö och rusk? ;)
Efter allt som har varit med Johan och hans olycka och innan vi får tillökning så känner vi båda att det här är vi värda och det absolut bästa sättet att ladda batterierna på. Alla mår bra av sol.
Så ha det så bra nu, kan inte lova någon speciell uppdatering för jag ska inte göra någonting annat än äta, läsa, sova och sola. Fy fan så underbart.
Nu ska jag försöka packa klart, har inte ens börjat iofs.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ni gör så rätt! Gabbe och jag åkte också på en resa innan Gustav kom och det är vi så nöjda med!! Njut nu. Även om något fantastiskt väntar så passa på att njut av tiden ni har bara ni två, den kommer ju inte riktigt igen på samma sätt sen. Hoppas du förstår vad jag menar ;) haha! Ta hand om varandra! Kram

2012-11-29 @ 15:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0