Yes

Ja Frida Bergman så blev jag även denna gång väldigt nöjd:) haha. (internt)
Tack Steffi för sjukt bra service och behandling av mitt hår. Det blev massa massa ljusa slingor och det känns vårigt och fräscht. Mer blir det en gång till innan sommaren. Hon har öppnat en salong som ligger på Emausgatan 12. Där hon har frisering, styling, manikyr och pedikyr, make up, solarium och så småningom tatuering. Bra ställe helt enkelt. Passa på att boka tid nu, hon har massa bra öppningserbjudande! Salongen heter Saxx.

Nu ska jag sola sen iväg och träna.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fin och tränad du blivit i kroppen..man ser verkligen skillnad fast jag aldrig tyckt du varit "stor".



puss mor

2012-03-29 @ 15:34:02
Postat av: Nettan

Vad kul att du kikat in på min blogg;-) ja det är grymt skönt att vara i gång. Känns bara som det stagnerat lite vill ha bättre resultat :-/ Du ser grymt fin ut härligt! Kram

2012-03-29 @ 20:11:31
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0