Trevligt

Vilken trevlig kväll det blev. Johans bror med familj och Johans föräldrar var här för att fira att vi har fyllt år. Vi bjöd på tacos och marängsiusse, vin och öl, whiskey och baileys, kaffe och chips. Fy vad vi åt och gott var det. 5 timmar satt vi vid bordet och prata en massa och hade verkligen en toppen kväll. Presenten var den bästa, presentkort på Inter sport så nu kan jag köpa ny träningstopp och nya träningstights. Tror faktiskt jag redan ska göra det imorn, sjukt taggad. Och så fick jag tulpaner, jag bara älskar tulpaner. Önskar att de höll längre än vad de gör bara.
Tack för ikväll och nästa gång vi ses tar vi fram grillen och låter klockan bli lite senare;) sov gott. Imorn blir det en rolig dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0