Tisdag

Morgon och jag är ledig. Eller ledig från det ena jobbet så ska jobba på Rocklunda ikväll. Hockeymatch på schemat. Men innan det ska jag gå ut med Zoe (redan gjort) städa undan alla kläder, dammsuga, plocka bort disk, skjutsa Ann till jobbet, åka och träna, sen hem och göra mig i ordning för en lunch ute i Irsta med goda vänner. Ser ut att bli en bra dag.

Igår sågs vi hemma hos Hanna och planerade lite inför sommaren. Spännande om vi ror det i land. Sen lärde Ann Zoe massa nödvändiga och roliga saker. Skiiit kul då allt funka när jag kom hem och visa J alla trick hon lärt sig på en kväll. Åh vad kul det är:)

Vill tacka för alla värmande kommentarer och alla stärkande ord som jag fått angående FF. Från vänner i min närhet, bekanta och andra runt omkring mig. Riktigt kul att få från vissa som jag inte trodde läste min blogg.

Ha en bra dag alla läsare. Kramelikram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur firar vi din födelsedag kusin?! Kram E

2012-03-06 @ 07:54:33
Postat av: Sandra

Åh då ses vi ikväll :) !!

Ta med dig lite söt så man får se henne ;) <3

Xxx

2012-03-06 @ 10:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0