Tidig

Träning är det bästa jag vet. På riktigt. Du går upp och äter ett litet mellanmål och sen är det bara att åka ner och köra effektivt i en timme. När jag har duschat färdigt och satt mig ner för att äta frukost är kl bara 9.30. Så skönt. Hela dagen framför sig. Jag försöker att träna på morgonen så ofta jag bara kan. Hela upplägget för dagen blir annorlunda och du har möjlighet att prioritera annat på kvällarna och då hittar du inte ursäkten att inte hinna träna för du ska göra annat för då är det redan klart. I morse blev jag hämtad av Empan. Hon och hennes syster är med i FF i mars månad så jag har kört exakt deras pass både idag och igår. Så himla bra när man kan stötta och hjälpa varandra. Jag har ett mål med min träning och det tycker jag alla borde ha, små delmål på vägen gör det också lättare att nå det stora målet. Har fått frågan vad jag äter nu när jag inte är med i FF. Jag tänkte jag skulle lägga upp det i ett inlägg längre fram.
Tänkte jag skulle cykla till jobbet idag men det blåser rejält ute så vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0