Söndag

Tog vi oss till mamma eller nyblivna mormor (som hon själv kallar sig) haha. Vi åt mat, fika och slöa i soffan. Fast innan vi slöa i soffan tog jag och mamma en liten längre promenad med Zoe. Vi gick runt på området och in på gården som jag är uppvuxen på. Shit va nostalgisk jag blev och så mycket barndomsminnen som dök upp när vi gick runt där. En märklig känsla att komma ihåg saker som för mig känns som jag aldrig skulle växa ifrån eller glömma bort. Svårt att förklara hur mitt talesätt går så tror jag avstår att ens försöka. Mysigt var det iaf.


Kommentarer
Postat av: Anna Sörvåg

Såå sjukt söt lilla voffsen är!!! Dessutom ser matten grymt vältränad ut! :) Kram

2012-03-21 @ 08:19:08
Postat av: mamma

Anna menar du "mormor" ha ha

2012-03-21 @ 09:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0