Så ja

Det blev en väldans trevlig kväll igår trots all ovisshet till en början om vad jag ville göra. Det blev iaf till att stanna hemma. Det röck i sprittarmen på karln här hemma och jag ville vara med Zoe. Dessutom älskar jag när det kommer hit folk, då kan jag sitta i timmar och bara njuta. För det kom några kompisar till J och förfesta lite.
Under kvällen tog jag en promenad med hunden. Fast väl ute så dök det upp i mitt huvud att jag vill träffa Christer m fam. Christer är min kollega på Rocklunda som jag jobbat ihop med i snart 5 år och vi bor typ grannar. Så jag slängde iväg ett sms och kolla om de var hemma. Fick som svar "kom hit!" så de fick hälsa på Zoe och deras hund Elvis och hon fick leka. Och som de lekte, var riktigt kul att se. Zoe gav till och med Elvis en puss. Dem lekte fint eller vad man ska säga. Inte ett skall på hela tiden jag var där. Det är kul när hundar går så bra ihop så som de gjorde. Det kan bli mycket roligt framöver. Själv satt vi i soffan och titta på, prata en massa och drack vin;). Och jag fick dessutom chansen att äntligen se hur de bor, så fint och mysigt hus. Tack för 2 trevliga timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0