Mascara

Var hemma hos mamma för ett tag sen och fick syn på en mascara i hennes badrumsskåp. Nyfiken som jag alltid är när jag är där hemma (för att kolla om nått nytt har kommit hem) provade jag den. Då målade jag på min gamla mascara. Oh shit vad bra den var. Blev helt kär på en gång. Så sa till mamma att beställa en till mig. När jag väl fick hem den och prova så var det sjukt att se vad den drog ut fransarna och särade på de utan att behöva använda nål. Tog en bild när jag en gång målade ordentligt (första bilden) och en bild när jag bara målade två drag (sista bilden) när jag hade bråttom. Helt sjukt vilken mascara. Är super nöjd och har nu även beställt en vattenfast eftersom jag lätt blir varm och då blir jag ofta svart ovanför på ögonlocken.
Att rekommendera. Mascaran kommer från oriflame.

image description

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh jäklar! Den verkar fetare än den jag la ut på min blogg igår! Måste beställas nästa gång! ;))

2012-03-15 @ 10:52:09
URL: http://annalejd.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Använder oxå mascara från Oriflame och den är tveklöst den bästa jag haft:) puss på dig kusin kram E

2012-03-16 @ 06:02:12
Postat av: mamma

Morsan hon kan hon:)

2012-03-16 @ 07:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0