Lunch

En mycket välbehövlig och efterlängtad lunch med två av mina fina vänner. Ninnie, Maria och lilla bebisen kom hit till oss och hälsade på. Jag vill också vara ledig och träffa alla jämt och hela tiden varje dag. Njuter som bara den.

I skrivande stund sitter jag på en parkbänk i solen och ger mig själv lite energi och Zoe busar med allt som går. Tack för att ni kom vänner och Ninnie tack för godiset till vovven.
Snart kommer nästa besök. Det här är precis som att få barn kan jag tro;)

Just det, februari månad är över och jag ska snart lägga ut mina resultat efter FF. Whee:) lycka till nu tjejer som har valt att gå med i mars, ni kommer inte ångra er. Är avis och skulle lätt kunna köra en månad till!


Kommentarer
Postat av: NINNIE PINNIE

Men shit vilken kagge!!!

2012-03-01 @ 18:23:05
URL: http://modeflickan.se/ninniesodergren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0