Fika nr 2

Efter M, M och N hade vart hos mig kom nästa besökare, Maria och Amanda. Jag säger det igen, uppskattar verkligen att träffa mina vänner bara sådär. Kul att ni vill komma och hälsa på lilla nytillskottet. Maria hade med sig frukt så vi käka fruktsallad och drack te i soffan och lilla Amanda titta på Lejonkungen medan vi prata ikapp (och kika på en av världens finaste filmer samtidigt såklart) ;). Zoe fick godis även av de så hon är nog väldigt glad. Kan berätta för er som är intresserade att jag har lärt henne sitt och sitt och vänta på att ta godiset tills jag säger till. Duktig är vad hon är. Sen är allt en lek så hon har väldigt svårt att skilja på att ta hänsyn till barn vilket kan va svårt i vissa situationer. Men hon är ju bara glad att det är folk i rörelse så det kommer med tiden. När J kom hem tog jag bilen på en gång och lämnade lägenheten för en stund. Nog för att det är kul att vara hemma med hunden men att sitta innanför fyra väggar en vecka kan lätt bli lite tråkigt. Så nu har jag vart och shoppat lite saker för ett litet projekt till hemmet. Ni får se sen. Står just nu i kön på Ikea. Hann skriva hela det här inlägget för kön var lååååååååång. Hej då, ska betala nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0