Babyshower

Jag skrev ju att det skulle bli en rolig dag (igår) och det var precis vad det blev. En överrasknings babyshower var planerad sen en tid tillbaka. Min vän Ninnie väntar en liten bebis och den här gången var det hennes tur att bli överraskad. Och det blev hon, för vi hade lurat henne till månen att vi gjorde det ena och det andra. Hon fatta verkligen ingenting när hon öppna dörren och vi skrek surprise. Alltid lika kul att överraska och lika pirrigt att stå tysta och fnissa som barn i trappen och vänta. Ett tjejgäng på 9 personer, en massa fika, presenter och massa massa prat så flög bara tiden iväg. Efter BS åkte jag, Zoe, Kristin och Milton ut till Irsta och hängde på altanen i solen och bara mös. Vi grilla korv och bara va ute hela dagen. Jag har sagt det förut och säger det igen, är såå tacksam över att jag har de vännerna jag har❤ tack för en helt underbar dag. Nu har jag fått energi för några veckor framöver.

Förresten, man ska ha hus och hund. Bara en notis!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0