Fitnessfighten

Jag har anmält mig till Fitnessfighten, med start den första varje månad och för mig blir det då alltså i morgon den 1 februari.
Fitnessfighten är ett effektivt sätt för dig att snabbt komma igång och få resultat. Du tränar 1 timma per dag (styrketräning och kondition) varje dag i 28 dagar där du följer ett noga sammansatt kost- och träningsprogram som är anpassat för dig. Alla övningar kan du göra hemma eller på gymmet. Gillar du utmaningar, tävla och vill gärna vinna- då skall du välja fitnessfighten. Du lägger in dina bilder och mått innan och efter din träningsperiod. När du lagt in alla dina bilder och mått är du kvalificerad för tävling och kan vinna den.
Under din träningsperiod får du också praktiska kost- och träningstips via vår blogg, facebook eller mail som du har med dig i framtiden då målet är att få ett långsiktigt hälsosammare liv. Om du följer vårt unika 28 (30) dagars kost- och träningsprogram kommer du bland annat att få följande resultat:
- Minska i vikt och fettprocent
- Förändring av din kroppsform
- Minskad stress
- Ökad förbränning och välmående
Kan dom så kan jag, så enkelt är det. Det bor en enormt stor tävlingsmänniska i mig så jag ska bevisa för mig själv att jag kommer att klara det här. Jag bryr mig egentligen inte så mycket om om jag vinner eller inte. Det är bara en bonus såklart. För att få en sånhär kickstart för framtida träning kan inte bli bättre. Övningar och kosten är upplagda och bara att följa schemat hårt.
Jag önskar mig själv lycka till, gör ni det? Jag vill och kommer att uppdaera här dagligen för att ni ska följa mig genom hela februari månad. Kul va?=)
Anna är en bekant till Johan och jag har fått tillåtelse från henne att lägga upp hennes bilder från när hon var med i det här. Helt otroligt vilken inspirationskälla! Se och njut:
Titta in på hennes blogg: http://hultaan.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: mamma

Klart jag hejar på DIG,,i mina ögon är du fin som du är men förstår du vill utmana dig själv och komma i bra form. Älskar dig.

2012-01-31 @ 12:12:46
Postat av: Anna

Lycka till vännen! Jag tror på dig, du är envis ;) ska bli kul att se resultatet :)

2012-01-31 @ 13:01:01
URL: http://livetmeanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med mamma din:) du är vacker som du är! Kommer ändå heja på dig såklart! Kram kusin E

2012-02-01 @ 09:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0