Redo

Måste börja med att säga att jag är lite besviken på er läsare runt omkring. Jag vet att det är många som läser och har inte fått mer än 3 peppande meningar. Inte en enda av min närmaste vänner??Om det nu är jobbigt att kommentera, lämna då en kommentar på länken som dyker upp på Facebook iaf. Ni kan läsa och gotta er men inte orkar ni lämna en kommentar. Med tanke på att jag har ca 200 läsare per dag borde det vara mer! Nog om det!

Nu har vi varit och inhandlat alla ingredienser och råvaror som kommer att behövas för att jag ska kunna fullfölja det här till 100%. Har förberett morgondagens frukost och mellanmål 1. Hinner sluta i lagom tid för att hinna hem och göra lunchen hemma. Även J kommer att äta som jag, fast med mer kaloriintag än mig. För att stötta och självklart själv äta nyttigt i en månad. Så idag har vi rensat ut ALLT onyttigt vi hade i skafferiet och kylskåpet. Ska inte finnas någonting tillgängligt. Känns så jävla bra och jag är redo för dag 1. Det krävs mycket planering för att inte låta det gå för långt mellan måltiden. Alla mina måltider ska vara färdiga för att jag ska kunna äta var 3 timme. Annars kommer det inte funka. Har även skrivit ner allting i min bok för att lättare dokumentera och följa allt.
God natt!


Kommentarer
Postat av: Dave

Ville bara peppa dig lite, så lycka till :oP

2012-01-31 @ 23:46:47
Postat av: Camilla

Åh jag har inte ens hunnit läsa vad det var, fören nu såklart :) spännande, det här kommer ju du fixa galant! Speciellt med hans stöd :) det är skit jobbigt med allt planerande för att få till måltiderna, jag håller på jag med först och främst för att få in rutiner att äta över huvud taget :)

2012-02-01 @ 06:29:19
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hejja hejja friskt humör!

2012-02-01 @ 06:48:25
Postat av: Maggan

Det där fixar du galant :)

2012-02-01 @ 07:36:47
Postat av: Anonym

Hej Verro, läser din blogg, tycker du är grym som gör detta och Du inspirerar mig att sätta fart. Jag följer dig med spänning, jag har som mål att komma igång ordentligt med löpningen ( komma dit då man faktiskt njuter av en joggningtur ;) lycka till med Din satsning! Kram Kolle ;)

2012-02-01 @ 08:05:41
Postat av: Anonym

Vad duktig du är,lycka till. Det kommer att gå galant. Kram sofia

2012-02-01 @ 08:23:02
Postat av: mamma

Super att ni är två,,då fixar man allt,Johan är en kille man kan känna sig trygg med. Som jag sagt,,såna killar växer inte på träden..,,kram mor,

2012-02-01 @ 08:25:11
Postat av: Cicci Fröding

Jag brukar kika in här när du länkar på Facebook. Vad spännande med finessfighten, duktig du är. Vi kanske ses på Friskis, försöker att åka på gymmet när det finns tid och ork.

Kram till dig

2012-02-01 @ 08:35:13
Postat av: Maria A

hejja hejja! Vilken karaktär du har:) kram å lycka till med dina mål!

2012-02-01 @ 08:49:31
Postat av: Anonym

Kommer gå galant bruden :)

2012-02-01 @ 10:59:52
Postat av: Therese

Fy fan vad vi ska vara duktiga nu!!

2012-02-01 @ 11:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0