Känslor

Jag vet att jag har förändrats sen jag träffa J. Jag vet att jag har blivit mer lugn och harmonisk. Mer nöjd med tillvaron och mer tillfreds med livet. Jag har inte det där ständiga sökandet i mig hela tiden och det där ständiga måste att vara med på precis allt. Jag ångrar ingenting, inte en enda tokig liten grej som jag har gjort i mitt liv och njuter av varje sekund när jag blickar tillbaka på hur himla roligt och händelserikt liv jag haft;) Nu låter det som att mitt liv är slut för att jag skriver det här, men det är absolut inte så jag menar. Jag menar bara att jag står för att jag faktiskt ibland får säga nej och vara nöjd och inte alltid vara på på allt. Jag står för det och skiter i vad folk säger. Numer väljer jag mina tillfällen. Jag är nöjd att jag har lärt mig att välja och faktiskt vågar säga nej.
Jag är inte heller i behov av att vara omtyckt av alla och inte heller rädd att folk ska tycka illa om mig. Jag gör det jag vill och ingen annans åsikt ska behöva påverka mig. I det här läget vet jag vilka som är mina vänner och vem jag kan lita på.

Igår fick jag frågan: "tycker du att du har förändrats sen du träffa J?" och det fick igång mina tankar därav detta inlägg.

Så känner jag just nu❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0