Jag har bestämt mig!

Har hållit på länge nu och fundera fram och tillbaka vilken sorts träningsform jag ska hitta för att komma igång. Då jag har blivit en soffpotatis och riktig latmask så är det dags att ta tummen ur...
Jag blir inte mer nöjd genom att inte göra något åt det och bara äta nyttigt. Träning måste komma in och bli en del av min vardag. Det funkar inte att fortsätta såhär.

Så mina vänner, LÖPNING ska bli en del av mig nu. Ska försöka att springa 3-4 ggr i v. Till att börja med i min egen takt, 20 min åt gången till en början för att inte tröttna. Jag har lätt för det. Sen får jag öka tiden och hastigheten successivt.
Så för att höja motivationen till hundra så har jag köpt nya träningskläder för just löpning. 70% rea på sportamore.se så det var lika bra att passa på.
Köpte mig ett par skitsnygga löparskor, underställ, mössa och vantar som är anpassade för löpning och sist men inte minst, en praktisk vind/vatten tät jacka i en stark färg med reflexer så jag syns ordentligt.
Nu är frågan, är det någon som är sugen att hänga på mitt lilla "projekt"?
•Mäta kroppen
•Väga dig
•Hela tiden hålla koll på förbättringarna på tid och hastighet i spåret
Efter 3 månader gör vi om allt igen och ser resultatet??!
Skriv till mig här eller på fb. Vi bildar en grupp och peppar varandra. Ju fler desto bättre och man sporrar varandra.
Kom igen nu!! Och du, kom just också på att man behöver inte bo i samma stad. Utan vi tränar från varsitt håll men uppdaterar oss tillsammans. Så fort jag fått respons från er så skapar jag en grupp på fb så kör vi. Så tveka inte att kontakta mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0