Från det ena till det andra

Jobbade dubbelpass igår. Åh det är så kul att komma och jobba med Antan, Sandy och träffa Christer. Jag saknar verkligen dom, men inte själva jobbet 7 dagar i veckan.
Just nu jobbar det lite för mycket småkids där så det är lite som ett dagis. Vilket är kul ibland men lite halvjobbigt ibland. Vill ha tillbaka några av gamla "hockeyligan" :) Men men, dem jobbar ju bra iaf.
Så himla kul att komma och jobba och alla (gäster) verkligen har saknat mig. Fick så mycket fina kommentarer igår och det gör allt mycket roligare.

Idag är det lediga tisdan. Vad ska jag göra? Vad ska ni göra?

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska plugga matte och träna. Hoppas du hittar på något kul att göra idag :) saknar er på jobbet!

2012-01-24 @ 12:50:34
URL: http://livetmeanna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Naew så sweet du är! :)

Vi saknar ju dig när du INTE kommer och jobbar, det vet du ;) ! xxx

2012-01-26 @ 00:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0