Första passet avklarat!

Nu har jag startat en grupp på fb "minmålviktpåettår" samma som på Twitter. Det är en sluten grupp som jag, Lina (min kusin) och Frida bjuder in folk som är intresserade av att haka på vårt projekt. Löpning en del av vår vardag! Där vi hjälps åt att peppa varandra, ger tips om mat, träning och olika hemsidor eller bloggar som relaterar till träning. Finns ju inget bättre än när man är flera som puschar varandra. Då får man själv dåligt samvete när kompisen uppdaterat om sin dagliga träning. Eller hur?!;)
Säg till om ni vill vara med.

Gav mig ut i spåret idag för första gången på säkert 1 år. 2,5 km sprang jag. Stannade en gång för att knyta snöret men resten sprang jag. Det gick i snigel fart men nu har ja iaf börjat. Sådeså. 21 min är inte en bra tid, men jag får inte glömma att det är första gången, snö i spåret och halt.
Nu är jag äntligen igång.

Fick även en avisering idag att grejerna från sportamore har kommit;)


Kommentarer
Postat av: RunforFun

Hej! Har ett litet tips, köp ett par bråddar och sätt på löparskorna när du springer och det är snö och halt, finns i sportaffärer eller på Apoteket.

2012-01-19 @ 16:15:52
Postat av: Anna Sörvåg

Jag vill bli inbjuden till gruppen!

Kram Anna

2012-01-19 @ 21:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0