Tack

Åhh vad glad man blir så fort det är något annat som kommer på posten än bara räkningar. Först låg kortet bara där i högen för jag trodde det var ett erbjudande kort från typ Ellos. Men så nu i morse gick jag förbi högen och snegla på kortet och tänkte "den där killen känner jag igen". Jag koppla inte alls först, utan hade fortfarande tankarna kvar vid att det var ett Ellos kort och att Benjamin varit med där. Inte en helt otippad tanke då han är en sjukt söt bebis men sen fick jag ihop ett plus ett. Det är en inbjudan till hans 1 års kalas. Huuuur sjukt är inte det? Ett helt år har gått sen lilleman kom till oss. Herre vad tiden går. Tack för inbjudan och vi kommer givetvis för att fira dig❤

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Sicken Sötnos! :) men Verro! Hur går det för dig med fitness kampen!? Så nyfiken! Tänkte köra igång igen på måndag och behöver dina inspirerande inlägg! Kramis

2012-02-22 @ 22:53:12
URL: http://annalejd.webblogg.se/
Postat av: sandra

Såg ditt lilla meddelande :) Söt du är Verro! Bästa du! Så kul att träffa dig igår :)

Ha det bra i Norge, du får bjuda på lite blogg ändå ;) Puss och kram xxxx

2012-02-23 @ 20:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0