Härliga dag

Vaknade av mig själv i morse kl 9, låg och drog mig en liten stund och hade mina funderingar om att somna om igen. Jag menar lördag och sovmorgon vem vill inte ligga i sängen länge? Men sen slog tanken om, man blir ju ändå bara tröttare om jag sover mer, hade fått mina 8 timmars sömn. Så vi gick upp och käka frukost sen drog jag direkt till gymmet och körde ett rejält pass. Samma som alltid så stod 1 timmes styrka på schemat och det gick så bra i morse, jag kände mig så stark och det är sån skön känsla. Obeskrivlig känsla vill jag nog säga, man måste vara inne i träningen för att förstå. Härlig start på dagen.

En lunch nere på stan med härliga vänner var nästa på tur. 3 timmar satt vi och prata om allt allt allt. Precis vad jag behövde och många av mina funderingar släppte. Tack tjejer, det här uppskattar jag så mycket. Marias lilla bebis var även med oss och herre vilken fin kille han är. Så söt och en fantastisk snäll liten pojk. Jag är kär på nytt;) vilken fantastisk känsla att få hålla en bara några veckors gammal bebis i famnen, njöt varenda sekund och kunde inte släppa min blick. Lika fascinerande varje gång❤

Vi hörs senare ikväll. Nu ska jag äta mellanmål medan J svullar en pizza. Jag är inte ens sugen faktiskt. Haha. Ikväll är det stan som lockar. Och man kan ha kul nykter! Sådeså.

 


Kommentarer
Postat av: Anna S

Duktiga du!!!

2012-02-12 @ 12:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0