Förbereder

Då var det dags att förbereda för kommande arbetsvecka. För mig gäller det såklart fokus på matlådor. Haha, för hela slanten. Det är lite meckigt men när man väl sätter igång så går det fort. Rosa matlådor till mig och blåa till Johan, eftersom J ska äta mer än mig måste vi skilja på dem. Idag är det dag 12 i fitnessfighten och jag har mätt mig för första gången. Så skönt att få bra resultat när man lägger ner sån energi och fokus på någonting. Allt blir så mycket roligare då såklart;) har minskat 2 cm i midjan och hela 4 cm över rumpan. Yeah! 12 dagar!! Och mer har jag kvar att ge. Skitkul verkligen. Vikt vet jag inte för äger ingen våg här hemma. Så det får vänta.

Nu ska vi äta tacos och sen lägga oss i soffan och glo film. Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad du är duktig!!! Kul att se lite snabba resultat så att man inte tappar lusten!

2012-02-12 @ 19:42:05
Postat av: Camilla

Vad kul med så snabba resultat, du är så grym bästa!

2012-02-12 @ 20:06:34
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Postat av: Lina

gud va duktig du e=) önskar jag själv hade motivationen att göra så, men måste nog först ta tag i träningsbiten...kram

2012-02-12 @ 21:34:52
URL: http://linalonn.blogg.se/
Postat av: Ann

Härligt, va du är duktig!!

Inspirerande å läsa din blogg!

Kämpa på!

2012-02-14 @ 08:28:31
URL: http://annhalvarsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0